Kampanie z Google Keyword Tool

Keyword Tool od Google to narzędzie stworzone z myślą o właścicielach stron internetowych planujących rozpoczęcie kampanii Google AdWords. Bardzo często używane przez agencje SEO i pozycjonerów do określania słów kluczowych na które można by rozpocząć pozycjonowania strony internetowej.

Dostęp do narzędzia dostajemy pod adresem: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Jako, że jest to narzędzie dostępne online by go używać konieczne będzie przepisywanie kodu CAPTHA lub rejestracja w Google AdWords – ta druga nie niesie sobą żadnych kosztów dla osoby chcącej używać narzędzia. Udogodnieniem które uzyskujemy po rejestracji i zalogowaniu jest wyeliminowanie konieczności przepisywania CAPTHA.

W polu „Słowo lub wyrażenie” np. Szczecin SEO, wpisujemy słowa kluczowe na które planujemy pozycjonowania naszej strony, hasła związane z prowadzoną przez nas działalnością. Należy pamiętać aby każde słowo kluczowe lub wyrażenie podać w nowej linii. Nie musisz wypełniać pół „Witryna” oraz „Kategoria”, są one opcjonalne.

Po wpisaniu słów lub wyrażeń naciskamy przycisk „Szukaj” po czym otrzymujemy wyniki naszych poszukiwań. Dla osoby szukającej odpowiedzi na pytanie „jakich słów kluczowych użyć w procesie optymalizacji” najważniejszymi informacjami będą: liczba miesięcznych wyszukiwań wybranego hasła, propozycje słów kluczowych.